ทรูมูฟ เอช เชื่อเสมอว่า "การให้ คือการสื่อสารที่ดีที่สุด" โดยเราสื่อสารผ่านภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน
ทั้งนี้เค้าโครงเรื่องได้รับแรงบัลดาลใจ มาจากเรื่องราวทางสื่อสังคมออนไลน์ เล่าถึงเรื่องราวของการให้ที่ไม่หวังผลตอบ
เพราะการให้คือ คือการสื่อสารที่ดีที่สุด แม้ไม่มีคำพูดสักคำ แต่กลับเป็นการสื่อสารที่ทรงพลังที่สุด
ทรูมูฟ เอช เชื่อในพลังของการให้โดยไม่หวังผลตอบแทน และจึงมุ่งมั่นที่จะพัฒนาเทคโนโลยีการสื่อ
ชีวิตอิสระ ชีวิตทรูมูฟ เอช
Translation :
TrueMove H always believed that " communication is the best " , we communicate through television commercials . The story in this film . Reflect the concept of TrueMove H brand that believes ... giving without hope of return was the beginning of the real .
The plot was inspired . Stories from social media . Tells a story of hope for the return . Miraculously , however, get some consideration .
Because it is . Communication is the best . Even without saying a word. But the most powerful communication .TrueMove H believes in the power of giving without expecting a return. And is committed to developing new communications technologies for the Thailand to create opportunities and improve the quality of life Thailand . Every communication. Connected to each other endlessly .
TrueMove H live independent lives .
No comments:
Post a Comment